czwartek, 17 marca 2011

3 nowe HB!


1. Torebka za 10$
2. Piórko za 7$
2. i bluzka za 11$
Nie mam o czym pisać . :c
xoxo Dżaas =3

niedziela, 13 marca 2011

Odchodze

Mam swojego bloga, aboutourstardoll.blogspot.com, dla tego nie mam czasu.Przepraszam.

sobota, 12 marca 2011


Mamy nowy Hot Buy's pochodzi on ze sklepu Evil Panda, za jedyne
8 sd.
Mi się podoba;)
A wam?. Piszcie w postach;)

Spoilery


Mamy nowe spoilery, podoba się wam coś?
Mi parę rzeczy;)

Witajcie^^

Witam wszystkich zgromadzonych xD dobra nie będę owijać w bawełnę ;D Nazywam się Magda mam 15 lat i jestem waszą nową redaktorką;) Mam nadzieje że moje posty wam się spodobają.
pozdrawiam
CzerwcowaMadzia;*

Konkurs

Ogłaszam konkurs na zapraszanie osób . 1 osoba to jeden stardollar . Zaczynamy ;d

To już druga redaktorka

Będzie jeszcze jedna . A więc zmiana konkursu - mają być cztery osoby - ja, ___agusia___ , CzerwcowaMadzia i justa9 . Kaman ;P .

Witam :D

Cześć . :D Jestem nową redaktorką bloga! . ^^ Na imię mi Justyna, ale wolę jak ktoś mówi Dżaaas. Na stardoll'u nazywam się 'justa9' . Jeśli chcecie się zaprzyjaźnić to napiszcie w KG.! C;
Nie jestem EMO .. czasami się tylko tak ubieram ;P

piątek, 11 marca 2011

Po - Srebrne buty i biała suknia . Banał, ale pasuje do makijażu ;D . Nie daję obrazka przed . Sami zobaczcie . A, i w tamtym twoim stroju nie pasują buty . Tak drobna rada ;) .

Metamorfoza makijażowa Hannah6Montanna8

Przed  - cóż... Ładnie . Ale "coś" mi tu nie gra...

Po - Zmieniłam i rozjaśniłam fryzurę . Dałam kolczyki . Makijaż ? Czarna kredka i eye liner, 2 tusze, fioletowa kredka parę razy a na nią jedna warstwa białego . Zaraz ubraniowa .

Konkurs !

Uwaga konkurs ! Do wygrania 50 stardollarów . Co trzeba zrobić ?
Wykonać nagłowek ze mną, ___agusia___ , i z CzerwcowaMadzia . Ma tam się znaleźć adres stardoll-miedzy-dziewczynami.blogspot.com . Jasne ? Konkurs trwa do 31 marca ;d . Zapraszam !


Niespodzianka .

Zaprosiłam nowego redaktora . Już niedługo coś napisze ;) . Czekajmy zatem . Metmarofozy darmowe - Zgłaszajcie się !

czwartek, 10 marca 2011

Stardoll Royalyty

Wiele kontrowersji budzi klub Royalyty. Jest on przeznaczony dla lojalnych uczestniow strony Stardoll. Czy jako lojalnosc uznaja doladowanie Superstar, chyba tak, bo to glowny waronek bycia w klubie. Warunki sa tajne, nie wiadomo, czy zalezy to od ilosci sp, sd. Jednak wiadomo, ze nie trzeba byc superstar przez 1 rok, sa podobno inne sposoby. Niedawno byla afera, bo uzytkownicy stardoll (nawet nowi!) ktorzy doladowali ss, zostawli czlonkami tego "elitarnego klubu". Czy to uczciewe? Ja nie jestem w Royalyty. No, coz. A wy co o tym myslicie?

EDIT: Tak pisza admini "
Pamiętaj! Aby dostać się do klubu trzeba przede wszystkim:

*być często na Stardoll,

*być aktywnym użytkownikiem Stardoll

*nie łamać zasad regulaminu Stardoll

*być Superstar"

Bezpieczenstwo na Stardoll

Pewnie slyszeliscie o wielu przpadkach kradziezy kont. Co zrobic aby nikt nie ukradl Twojego?
Przede wszystkim: NIGDY NIE PODAWAJ NIKOMU SWOJEGO HASLA! Jesli ktos mowi, ze chce zrobic Ci tylko metamorfoze, prezentacje, doladuje sd NIE WIERZ IM! Nie twierdze, ze nie ma ludzi uczciwych, ale wiekszosc to oszusci i zlodzieje! Np. na imprezach ludzie mowia, ze chca doladowac Wam SS i 500sd i pisza "Wyslijcie mi swoje haslo w zaproszeniu, doladuje wam SS i sd!", "Doladuje SS z haslem bo z karty". NIEGDY IM NIE WIERZCIE. Przeciez sa inne sposoby doladowania ss BEZ CZYJEGOS hasla. Jedna z tych mozliwosci jest Bon Upominkowy. Wymyslajcie hasla trudne, nie np lubiekotki, bo istnieja tez hackerzy, a oni moga pokombinowac kilkanascie minut i gotowe.Potem placz. Hacker zmienia wasze haslo. Zwlaszcza, jesli napiszecie w prezentacji to, co lubicie, i dacie to jako haslo.Latwo zgadnie! Nie dawajcie tez jako hasla swojego loginu. Nie korzystajcie tez z bramek, proxy itp. "To tak jakby zostawić na ławce swój portfel z pieniędzmi i dokumentami".-komentuje sprawe stardoll.

Nowe oferty

Skorzystacie?

wtorek, 8 marca 2011

-||-

Hmm... Tak... Dziwnie xD . Buty kompletnie tu nie pasują . reszta nie za bardzo ale może być .
Chyba wszystko widać ? xD

Metamorfoza MileyCyrusEwa10

Przed - Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej ; ] . Sztuczne rzęsy nie dopasowane do oczu . Gdybym miała liczyć osoby które mają na stardoll takie oczy, już bym miała kilkadziesiąt milionów xD . + za usta . Ładne ;D . Niepotrzebnie okulary . Masz mało kosmetyków . Z pustego i salomon nie naleje ;P .
Po - Ubustwiam te włoski ;> .Nos i usta troszkę podniosłam . Dałam rzęsy z Sunny Bunny . Pomalowałam rzęsy . ;) . Mam nadzieję że się podoba . Zaraz dodam ubraniową .