niedziela, 28 listopada 2010

Metamorfoza Lexy-77


Jak dla mnie za słodko ;/ . A teraz się tłumaczę, dlaczego Lexi-77 nie zrobiłam metamorfozy ubrań . Po prostu ona ma... hmm... no takie troszeczkę kiczowate ubrania ale fajne niektóre :D I ja bym dokładnie co ona założyła... Dziękujemy, dowidzenia ;p 

Brak komentarzy: