sobota, 27 listopada 2010

Metamorfoza minisupergirl1


UWAGA ! Zrobiłam jej TYLKO metamorfozę makijażu, z własnych powodów :]

Jest super, ale masz mało kosmetyków, dlatego aż takiej różnicy nie widać :P Zmieniłam fryzurę, bo ta kitka jest ładna, ale już dużo osób ją ma. Chciałam, abyś wyglądała troszeczkę inaczej. Więc dałam taką fryzurę al'a wiatr we włosach. Zmieniłam jej kolor na czarny . Kolczyka dałam gdzie indziej . Oczy pomalowałam tak jak ty na biało, bo innego koloru nie masz . Tęczówki tesz dałam takie jak ty, bo mi się po prostu podobają . Wyszło, ładnie i dziewczęco .

Brak komentarzy: